Profile

Van jong tot 80+, van ‘gewone mens’ tot CEO... people love to give. Door mensen op de juiste manier te inspireren en te enthousiasmeren versterken wij de impact van non-profitorganisaties. Wat studiostraid het meest uniek maakt, is de manier waarop wij de 'emotie' en de tone-of-voice van een organisatie of een project vatten. En dat vervolgens op een wervende manier vertalen naar een breed publiek. Om uw communicatie te versterken, kunt u op onze expertise een beroep doen voor: 1. Het bouwen van een stevige merkidentiteit 2. Design en creatie van een wervende website 3. Een groeigerichte invulling van uw Facebookpagina 4. Frisse grafische vormgeving in combinatie met heldere copywriting Fondsenwerving is een aparte specialiteit waar we focussen op: 1. Direct mail fundraising 2. Online fundraising/friendraising 3. Doorbraakacties

Ambitions

The Shift helps members to make use of the global framework of the UN Sustainable Development Goals to map their societal ambitions.

17. Partnerships for the goals

Als bureau hebben we ervoor gekozen een groot deel van onze talenten in te zetten om non-profit organisaties te helpen bij hun ontplooiing, in het bijzonder bij het ethisch werven van financiële middelen bij een breed publiek om zo hun doelstellingen te bereiken (vnl DSG 1 t.e.m. 8). Daarnaast beschouwen we het als een ‘roeping’ om stap voor stap de filosofie rond de DSG’s binnen te brengen bij kmo’s.