Webinar: Making the business case for science-based targets

Dit tweede thematisch event, onder de koepel van BACA, leert je de business case maken voor Science Based Targets (SBTs) aan de hand van getuigenissen van Belgische bedrijven met gevestigde SBTs. In samenwerking met South Pole.

Wat?

Elke business heeft zijn eigen uitdagingen: een directieteam om te overtuigen, een ambitieniveau om te halen, concurrentievoordelen om te identificeren. Op zoek naar inspiratie over waar te beginnen? Het volgende grote evenement van BACA, in samenwerking met South Pole, zal de “business case” verkennen aan de hand van waardevolle getuigenissen van Belgische bedrijven (namelijk Spadel, UCB, Lidl, Accenture en Sodexo) in hun eigen SBT-traject. 

Voor wie?

Alle organisaties die lid zijn van The Shift (zowel bedrijven, non-profit als academische instellingen).

Waarom deelnemen?

Staat klimaat op de agenda in je eigen organisatie, maar weet je nog niet goed hoe jouw organisatie kan gedijen met SBTs? Dan is dit evenement iets voor jou! We zullen je begeleiden bij het maken van de business case voor SBTs.

Hoe?

Agenda TBC

Met de steun van: 

Wil je meer weten over deze activiteit? Ik help je graag verder.

Bart Corijn


Praktische informatie

Datum

Uur

Adres

Webinar (via MS Teams)
Op Google Maps

Voor wie?

Alle organisaties die lid zijn van The Shift (zowel bedrijven, non-profit als academische instellingen).

Nog geen lid? Ontdek alle voordelen van The Shift!

Bekijk alle activiteiten